Kehityssuunnitelma oman henkilökunnan avulla

Kauppaketju sai kehityssuunnitelmansa tueksi liki 200 jalostettua näkemystä kauppiailta ja henkilöstöltä. Kätevä mobiilikäyttöliittymä nosti osallistumisprosentin korkeaksi.

Osana kauppaketjun strategista suunnitelmaa ketjun kaikki kauppiaat sekä kauppojen henkilökunta valjastettiin Ideatehdasprosessin avulla tunnistamaan kehityspisteitä tarjonnan, palvelun sekä myymälöiden toimivuuden osalta.

Ensivaiheessa ketjun työntekijät tuottivat yli 400 havaintoa kehitettävistä asioista. Näistä havainnoista lähes 200 merkittävintä myllytettiin kahden viikon aikana keskeiseksi osaksi kehityssuunnitelmaa.

Työntekijät kutsuttiin osallistumaan mobiilisti. Osallistumisaste ylitti 50 % ja palaute osallistujilta positiivinen.